Публикувано в РОП на АОП с ID № 749509
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на район „Източен” – община Пловдив по две обособени позиции
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане и оборудване на нова административна сграда на район „Източен” – община Пловдив по две обособени позиции:
1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“;
2. „Доставка и монтаж на електроуреди и оборудване“.
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане“
р-н „Източен“, бул. „Шести септември” № 236
1. Бюро право - размер 1600/700/740 - 59 броя;
2. Бюро право - размер 2000/900/740 - 1 брой;
3. Ъглова част свързваща работно бюро и помощно бюро с радиус 900 - 1 брой;
4. Помощно бюро - размер 1600/900/740 - 5 броя;
5. Контейнер подвижен - размер L450/600/550H - 4 броя;
6. Шкаф за документи - нисък, размер 700/320/740 Н - 67 броя;
7. Шкаф за документи - нисък, затворен, размер 700/320/740 Н 1 брой;
8. Шкаф за принтер - единичен, размер 600/550/600 Н - 18 броя;
9. Шкаф за принтер - двоен, размер 1200/550/600 Н - 19 броя;
10. Шкаф за документи - висок, размер L700/400/1888H - 130 броя;
11. Шкаф за документи - висок, размер L750/400/1800H - 1 брой ;
12. Шкаф за документи - висок, стая 24, размер L700/400/1800H - 2 броя;
13. Шкаф за документи - метален, заключващ се, размери L900/400/1850H - 3 броя;
14. Гардероб за дрехи - единичен, размер L600/600/1888H - 19 броя;
15. Гардероб за дрехи - двоен, размер L1000/600/1888H - 8 броя;
16. Офис столове - 60 броя;
17. Гръб на мебели - 6 м²;
18. Предпазващи дъски за стена зад работните места - 50 м;
19. Стол директорски - 1 брой;
20. Посетителски столове - 150 броя;
21. Пейка за изчакване на клиенти с три седалки - 6 броя;
22. Шкаф за кадастрални карти със заключване - размер L1600/400/500H - 1 брой ;
23. Шкаф под шкафа за кадастрални карти - размер L1600/400/1400H - 1 брой;
24. Кутия за чертежи и документи без капак - размер L600/600/900H - 2 броя;
25. Заседателна маса - размер L1600/900/740H - 1 брой;
26. Заседателна маса - размер L2400/1300/740H - 4 броя;
27. Заседателна маса – размер L4600/1800/740H - 1 брой;
28. Маса с един централен крак - размер L800/800/740 H - 6 броя;
29. Маса ниска – размер L1000/600/500H - 4 броя;
30. Маса ниска – размер L600/600/500H - 1 брой;
31. Маса ниска – стая 24, размер L600/600/500H - 1 брой;
32. Диван тройка – 3 броя;
33. Диван двойка – 4 броя;
34. Фотьойл - 1 брой;
35. Метален шкаф за документи - размер 800/440/200Н - 3 броя;
36. Огнеупорен сейф за документи - външни размери 40/40/50Н - 2 броя;
37. Кухненско обзавеждане L=2400 - 1 брой;
38. Метален стелаж за архивиране - размер Ш/40/240Н - 62 м;
39. Информационно табло с катедра за попълване на документи - L3000/600/500H. ЛПДЧ - 1 брой;
40. Сектор за обслужване по размер 6500 - 1 брой;
41. Сектор за обслужване по размер 3300 - 1 брой;
42. Сектор за обслужване по размер 3750 - 1 брой;
43. Сектор за обслужване по размер 4500 - 1 брой;
44. Сектор за обслужване по размер 2900 - 1 брой;
45. Сектор за обслужване по размер 5400 - 1 брой;
46. Сектор за обслужване по размер 2400 + 2750 - 1 брой;
47. Гише за обслужване, стая 37 - 1 брой;
48. Закачалка за дрехи - стенна - 1 брой;
„Доставка и монтаж на електроуреди и оборудване“
р-н „Източен“, бул. „Шести септември” № 236
1. Ролетна охранителна решетка – 8 м²;
2. Алуминиеви хоризонтални щори - 60 м²;
3. Вертикални щори от плат - 140 м²;
4. Хладилник 100 литра с вътрешна хладилна камера - 19 броя;
5. Микровълнова фурна 27 л. - 1 брой;
6. Сешоар за ръце с фотоклетка - 6 броя;
7. Апарат за вода - топла и студена - размер 355/390/580Н - 8 броя;
8. Кошче за отпадъци - 45 броя;
9. Цветен лазарен мултифункционален принтер за А3 - 1 брой;
10. Широкоформатен цветен принтер и плотер - 1 брой.
11. Указателни табели - 80 броя.
На основание чл. 59, ал. 1, т. 1 от ЗОП Възложителят не поставя изисквания към участниците за доказване правото на упражняване на професионална дейност, свързана с предмета на обществената поръчка.
На основание чл. 59, ал. 1, т. 2 от ЗОП Възложителят не поставя изисквания към участниците за доказване на икономическото им и финансово състояние.
1. Участникът или негов подизпълнител следва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП) - за обособена позиция 1 и обособена позиця 2;
2. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП) - за обособена позиция 1 и обособена позиця 2.
Минимални изисквания: Участникът или посочен негов подизпълнител следва да е изпълнил минимум две доставки, които са идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, за която участва.
Под „доставки, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка“ (отнася се за съответната обособена позиция) следва да се разбира 1) производство и/или продажба и/или монтаж на мебели или офис мебели и 2) производство и/или продажба и/или монтаж на електроуреди, щори и др. стоки, предмет на обособена позиция 2, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
2. Минимални изисквания: Участникът следва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:20ХХ или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
Пловдив, ул. Лев Толстой № 2, зала 11
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват законните представители на участниците или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Документът за упълномощаване се представя на комисията.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в ОВ на ЕС са ръзлични, срокът за обжалване тече от по-късната дата.